Genforeningspladsen

Velkommen til Genforenings-pladsen

En idrætsplads i Københavns Nordvestkvarter, som benyttes hele året til forskellige idrætsaktiviteter.

Ordensregler for Genforeningspladsen

Vis alle

Ordensregler for Genforeningspladsen

1. Anlægget benyttes på eget ansvar.
  2. Parkering forbudt på anlægget.
  3. Fodboldbanerne er forbeholdt klubber, der har tildelte træningstider på anlægget. Banerne kan benyttes, når disse klubber ikke har træningstid, under hensyntagen til øvrige brugere på anlægget.
  4. Padelbanerne er forbeholdt betalende udøvere. Reserveres på www.BookByen.dk.
  5. Petanquebanerne er forbeholdt klubber, der har tildelte brugstider, og kan derudover bookes på www.BookByen.dk.
  6. Tennisbanerne er forbeholdt klubber, der har tildelte træningstider.
  7. Det er ikke tilladt at spille høj musik, der er til gene for anlæggets øvrige brugere og omkringliggende beboelse.
  8. Vis hensyn til andre brugere på anlægget og ryd op efter dig. Skrald smides i skraldespandene.
  9. Hunde skal være i snor, og efterladenskaber fjernes.
  10. Vedr. engangsgrill: Det er ikke tilladt at grille på banerne.
  11. Københavns Kommune ønsker at skærme børn og unge fra rygning. Ryg udenfor anlægget, tak.

Genforeningspladsens Idrætsanlæg og Skøjtebane

Genforeningspladsen 54